joi, 29 decembrie 2011

Eu, constientul si subconstientul meu

Avand in vedere ca sunt la prima postare, am considerat ca ar fi de buna cuviinta sa ma prezint cititorilor sau sa speram viitorilor mei cititori. 
     Buna, ma numesc Sorina, am 20 de ani si sunt studenta la Facultatea de Fizica a Universitatii din Bucuresti, specializarea fizica-informatica, anul II. Nu m-ar mira sa va puneti intrebarea de ce un viitor fizician vrea sa posteze pe blog, astfel incat va voi da un raspuns anticipat. Orice om, indeferent de etnie, orientare sexuala, pozitie sociala sau profesie are ceva de spus. Pana aici toti avem drepturi egale, in special dreptul la opinie. Pentru mine este o mare diferenta intre cel ce-si pastreaza opinia pentru el si cel care o impartaseste lumii. Eu sunt persoana care doreste ca vocea sa sa ajunga mai departe la oameni; si nu doar opinia, de ce nu poate chiar experienta de viata, sfaturi, dar si dezbateri libere despre subiectele de ultima actualitate din mintea oricui. Prin urmare, daca v-am captat atentia, astept sugestiile, intrebarile si provocarile voastre. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu